Hoe ervaren onze klanten de financiële dienstverlening van Scheffel?
‘Als kleine ondernemers zijn wij druk met zaken, waarin wij goed zijn en waarvoor onze klanten ons waarderen. Niet met geldzaken en toch is het erg belangrijk dat dit goed geregeld is. Dan kun je kiezen; jezelf in de materie verdiepen of je tijd besteden aan je eigen passie en iemand om raad vragen op het financiële vlak. Dan is het fijn dat de vakman, na het bestuderen van alle gegevens en het opmaken van de financiele planning, zegt dat het allemaal goed komt. Dat geeft rust en ruimte om ons te concentreren op ons vak.’
‘Als advocaat kwam ik via de beroepsgroep terecht bij Robert-Jan Scheffel. Robert-Jan is bevlogen, bedreven en weet waarover hij praat. Hij helpt me snel en vakkundig en heeft me het juiste advies gegeven. Ook na het tot stand komen van de overeenkomst blijft Robert-Jan regelmatig contact zoeken om te zien of ik tevreden ben en of er veranderingen zijn opgetreden. Op mijn verzoeken en mails reageert hij altijd snel en goed.’
‘Scheffel is onze partner in verzekeringen. In 2001 brachten wij bij de start van onze huisartsenpost in Doetinchem het totale verzekeringspakket onder bij Scheffel. Onze organisatie is de afgelopen jaren gegroeid en kent nu vier bv’s: Zorg Oude IJssel met als werkmaatschappijen de Huisartsenpost Oude IJssel, Diabetes Zorg en Longzorg. Scheffel denkt mee en past voortdurend ons pakket aan aan de ontwikkelingen. De medewerkers van adviesbureau Scheffel staan altijd voor ons klaar, geven deskundig advies en denken mee bij het samenstellen en aanpassen van de portefeuille. Bureau Scheffel is voor ons het ‘baken’ in verzekeringsland. Scheffel voor financiële rust en deskundig advies!’
‘Scheffel geeft helder inzicht in zaken die ik als ‘techneut’ minder goed begrijp, zoals pensioen en arbeidsongeschiktheid.’