• Dienstverlening

    Wat doet Adviesbureau Scheffel precies voor u en wat mag u van ons verwachten? Welke werkwijze hanteren wij? En hoe wordt ons advies betaald? Wij hechten aan een transparante dienstverlening en goede voorlichting, zodat u wat u van ons mag verwachten en wat wij van u verwachten.

    In ons dienstverleningsdocument vindt u informatie over onze diensten en beloningen, zoals voorgeschreven door de Wet op het financieel toezicht (Wft). Deze wet eist dat consumenten voorafgaand aan het tot standkomen van een overeenkomst informatie krijgen over onder andere de aard en beloning van de dienstverlening.

    Vergelijkingskaart Hypotheek
    Vergelijkingskaart Risicos afdekken
    Vergelijkingskaart Vermogen opbouwen

    Natuurlijk stelt Scheffel alles in het werk om u zo goed mogelijk van dienst te zijn. Mocht u echter toch ontevreden zijn, dan vragen wij u om ons dit meteen te laten weten. Op die manier kunnen we er direct op inspringen en ons uiterste best doen om er samen met u uit te komen en de klacht zo snel mogelijk op te lossen. Mocht u desondanks uw klachten willen voorleggen aan een officieel klachteninstituut, dan kunt u terecht bij het Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (Kifid). Meer informatie vindt u op de website van Kifid.

button-contact